Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Γουδί και Γουδοχέρι (Ιγδία και Δοίδυκες)


Η σημερινή μου ανάρτηση αφορά στο γουδί και στην παρέα του, το γουδοχέρι. Συγκεντρώνοντας επί χρόνια γουδιά από πολλά μέρη, κατέληξε να έχω σήμερα μια μεγάλη συλλογή από αυτό το εργαλείο της κουζίνας μας και όχι μόνο.
Μια συλλογή-εμμονή, σχεδόν πάντα ακριβοπληρωμένη, όπως εξάλλου όλες οι συλλογές, οι οποίες δημιουργούνται σταδιακά και για πολλά χρόνια.
Άλλα είναι κοινά, άλλα κακόγουστα, άλλα ογκώδη και άλλα δουλεμένα περίτεχνα. Όλα, όμως, παραμένουν η μεγάλη μου αγάπη!




Ξύλινα λοιπόν, ή μεταλλικά, μαρμάρινα ή πορσελάνινα, από βαλσάτη ή αχάτη, από μπαμπού ή ανοξείδωτο χάλυβα, πήλινα ή από γρανίτη , γυάλινα ή πέτρινα, σύγχρονα, με μοντέρνο design ή παραδοσιακά, αυτά τα προβιομηχανικά εργαλεία έχουν φόρμες απλές, καθαρές απόλυτα εναρμονισμένες με το λειτουργικό προορισμό τους.





Παρότι τα βασικά σχήματα είναι σταθερά, τα εργαλεία παραδοσιακών τεχνών διαφοροποιούνται από τόπο σε τόπο ανάλογα με τις περιβαλλοντικές συνθήκες, τις διαθέσιμες πρώτες ύλες, τους δρόμους επικοινωνίας, τον τρόπο ζωής.
Η βασική του χρήση παραμένει πάντα ίδια: να τρίψει, να συνθλίψει, να λιώσει, να πολτοποιήσει.

Μικρό δείγμα προσωπικής συλλογής



Συχνά διαφοροποιούνται σε μέγεθος και πρώτη ύλη, αλλά και από τεχνίτη σε τεχνίτη, που παραγγέλνει τα εργαλεία του ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του ή τα τροποποιεί έτσι ώστε να τον εξυπηρετούν, δημιουργώντας ιδιοκατασκευές. Μια τέτοια υδροκίνητη ιδιοκατασκευή έχει εφευρεθεί για την αποφλοίωση του ρυζιού στο Βιετνάμ.




                                                                                              



Από την αρχαιότητα ακόμα, χρησιμοποιούνται από τους φαρμακοποιούς στην κονιοποίηση διαφόρων προϊόντων για την παρασκευή φαρμάκων. Εγγεγραμμένο στον πράσινο σταυρό, ενδεικτικό παγκοσμίως των φαρμακείων, εκτός από τον όφη, το σύμβολο του γουδιού χαρακτηρίζει τους παρασκευαστές.



source:
http://wikipedia.org/

images.google

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Erté (1892 - 1990)


Romain de Tirtoff






Ποιος ήταν ο Erté.

Ο Roman Petrov Tyrtov ( Роман Петрович Тыртов, 1892-1990) γεννημένος στην Αγία Πετρούπολη, σε μια πολυμελή οικογένεια της οποίας οι ρίζες χρονολογούνται από το 1548. Ο πατέρας του Pyotr Ivanovich Tyrtov ήταν ναύαρχος.
Στο 1910-1912, Ο Romain de Tirtoff μεταναστεύει στο Παρίσι για να συνεχίσει την καριέρα του ως σχεδιαστής. Κάνοντας το εντελώς αντίθετο, από τις επιθυμίες του πατέρα του, που ήθελε ο γιος του να συνεχίσει την οικογενειακή παράδοση και να γίνει αξιωματικός του ναυτικού.

















Ο Romain πήρε ένα ψευδώνυμο, έτσι ώστε να μην ντροπιάσει το όνομα της οικογένειάς του.
Το 1915 απέκτησε το πρώτο του συμβόλαιο με το περιοδικό Harper's Bazaar,στο οποίο παρέμεινε επί είκοσι δυο χρόνια δημιουργώντας πάνω από 240 εξώφυλλα του περιοδικού. Έκανε μια σπουδαία καριέρα στη Γαλλία με το όνομα Romain de Tirtoff και κυρίως με το ψευδώνυμο Erté, που είναι η γαλλική προφορά των αρχικών του ονόματός του.

























Έγινε γνωστός ως ο σχεδιαστής της μόδας της δεκαετίας του 1920.
Ήταν ένας πολυτάλαντος καλλιτέχνης του 20ο αιώνα, ο οποίος άνθισε σε μια σειρά από τομείς, συμπεριλαμβανομένων της μόδας, των κοσμημάτων, των γραφικών τεχνών, των κοστουμιών και των σκηνικών του θεάτρου και κινηματογράφου, της όπερας, της εσωτερικής διακόσμησης, των περιοδικών μόδας και της γλυπτικής.

























Το έργο του, χαρακτηριστικό της Art Deco εποχής, έχει την ίδια κομψότητα, η οποία διέκρινε και αυτόν τον ίδιο. Η πιο γνωστή εικόνα του έργου του είναι "η Συμφωνία σε Μαύρο" στην οποία απεικονίζεται μια ψηλή, λεπτή γυναίκα, ντυμένη στα μαύρα, κρατώντας από το λουρί ένα μαύρο lévrier (ράτσα κυνηγόσκυλου).
Αυτή η εικόνα έχει αντιγραφεί και αναπαραχθεί αμέτρητες φορές.








Ασιάτισσα πριγκίπισσα, μπρούντζος



Επίσης ένα πολύ γνωστό του έργο είναι ο σχεδιασμός της Αλφαβήτου, όπου το κάθε γράμμα απεικονίζει γυναικείο σώμα σε διάφορες στάσεις.
Αρκετά από τα έργα του βρίσκονται σε μουσεία σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Μουσείου του Τόκιο, το οποίο έχει μια μεγάλη συλλογή των έργων του.
















Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Προκατασκευασμένη Πολυτέλεια



Κάτω από τη διεύθυνση του Joaquin Torres, οι πρώτες πολυτελείς προκατασκευασμένες (modular) κατοικίες που βρίσκονται στη Μαδρίτη της Ισπανίας, ολοκληρώθηκαν από το αρχιτεκτονικό γραφείο A-cero Studio, το οποίο εισάγει ένα προϊόν σπονδυλωτής αρχιτεκτονικής με βάση τις αρχές των βιομηχανικών κατασκευών. Εφαρμόζει την ίδια «γραμμή παραγωγής», τις ίδιες διαδικασίες τυποποίησης και κατασκευής σπονδυλωτής τεχνολογίας, τον ίδιο έλεγχο ποιότητας και εξοικονόμησης του χρόνου και χώρου που εφαρμόζονται σε άλλους, πολλούς τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Τα σπονδυλωτά, προκατασκευασμένα σπίτια βγαίνουν με χαμηλό προϋπολογισμό για τον κατασκευαστή εξ αιτίας της ταχύτητας κατασκευής και με τα πλεονεκτήματα κόστους παραγωγής στη γραμμή συναρμολόγησης.


Η παραγωγή τους γίνεται στο εργοστάσιο και η συναρμολόγηση επάνω στο ιδιόκτητο οικόπεδο, το οποίο σημαίνει ότι μέσα σε μόλις 3 μήνες από την ημερομηνία που υπογράφεται η συμφωνία, μπορείτε να απολαύσετε το μοντέρνο σας σπίτι, τελειωμένο έτοιμο να κατοικηθεί. Πιο εξειδικευμένες εργασίες μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα και την ποιότητα καθώς και τη μείωση του κόστους.


Η A-cero Studio προχωρώντας ακόμα παραπέρα προσφέρει, στα επι παραγγελία σπίτια, τη δυνατότητα διακόσμησης και επιλογής οικιακού εξοπλισμού ως πρόσθετη υπηρεσία, με τον ίδιο τρόπο σαν να αγοράζατε μια βάρκα. Για παράδειγμα για ένα σπίτι 82 τ.μ. η τιμή είναι 69.000 € και για ένα πλήρως διακοσμημένο και εξοπλισμένο, το αγοράζετε με 85.000 €.


Ο Joaquin Torres του A-cero architecture Studio συμβούλεψε, ότι το σύστημα αυτό δεν χρειάζεται να είναι αποκλειστικά για κατασκευή κατοικιών, μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί για σχολεία, γραφεία, οίκους ευγηρίας ή φοιτητικές εστίες και τα οποία θα μπορούσαν επίσης να επωφεληθούν από αυτήν την τεχνική κατασκευής κτιρίων.


Το πρόγραμμα είναι μοναδικό για αυτό το τυπικό προκατασκευασμένο σπίτι, όσον αφορά στην προσφορά της πολυτέλειας, σε μια προσιτή τιμή, όχι απλά της οικονομικής ελίτ.





Zambia Sifaki

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

L'Arbre du Ténéré


L'Arbre du Ténéré, το δέντρο της Ténéré  ήταν μια ακακία, που θεωρείτo το πιο απομονωμένο δέντρο στη γη! Ήταν το μοναδικό δέντρο μέσα σε μια ακτίνα 200 χιλιομέτρων στην έρημο Ténéré, περιοχή της Σαχάρας, στη βορειοανατολική Νιγηρία και αποτελούσε ορόσημο για τα καραβάνια τα οποία  την διέσχιζαν.
Ήταν διάσημο με το όνομα το Χαμένο Δέντρο (L' Arbre Perdu) και το μοναδικό που μπορείς να δεις να εμφανίζεται σε ένα χάρτη με κλίμακα 1 : 4.000.000.

Ήταν το τελευταίο επιζόν δέντρο μιας ομάδας δέντρων που υπήρχε από την εποχή που η έρημος δεν ήταν ακόμα τόσο αφιλόξενη και ξηρή. Το δέντρο έζησε ολομόναχο για δεκαετίες.
Κατά τη διάρκεια του χειμώνα  του 1938-1939 άνοιξαν ένα πηγάδι κοντά του, όπου διαπίστωσαν ότι οι ρίζες του δέντρου έφταναν τα 33-36 μέτρα κάτω απο την επιφάνεια του εδάφους μέχρι τον υδροφόρο ορίζοντα.

Ένα καραβάνι που ταξιδεύει από το Αγαδίρ στη Μπίλμα το 1985.
 Ο Γάλλος Διοικητής της Κεντρικής Υπηρεσίας Σαχαριανών Υποθέσεων είδε το δέντρο στις 21 Μαίου του 1939 και έγραψε : 
"Κάποιος πρέπει να δει αυτό το δέντρο για να πιστέψει την ύπαρξή του. Ποιό είναι το μυστικό της επιβίωσής του; Πώς μπορεί να επιβιώνει σε ένα τόσο εχθρικό περιβάλλον όταν ένα μεγάλο πλήθος καμηλών τσαλαπατά γύρω του και πως δεν τρώνε το φύλλωμά της; Πώς πολυάριθμοι Tuareg, οδηγοί καραβανιών, τα οποία μεταφέρουν αλάτι, δεν κόβουν τα κλαδιά της, να ανάψουν φωτιά για να ετοιμάσουν το τσάι τους;

Tuareg
 Η μόνη απάντηση είναι ότι το θεωρούσαν ταμπού και με την ύπαρξη κάποιας δεισιδαιμονίας ίσως, ή κάποιας φυλετικής προσταγής να το σεβαστούν.
Κάθε χρόνο οι azalai (οι άνθρωποι των καραβανιών του αλατιού) συγκεντρώνονταν εδώ πριν να ξεκινήσουν να διασχίσουν την Ténéré. Η ακακία είχε γίνει ένας φάρος διαβίωσης. Είναι το πρώτο και το τελευταίο ορόσημο για τους azalai,  οι οποίοι αφήνουν το Αγαδίρ για τη Μπίλμα ή αντίστροφα ".

Το μεταλλικό δέντρο της Ténéré το 1985.
Το δέντρο χτυπήθηκε - σύμφωνα με ισχυρισμούς - από το φορτηγό κάποιου μεθυσμένου λίβυου οδηγού το 1973. 
Στις 8 Νοεμβρίου 1973 το νεκρό δέντρο επανεντοπίστηκε στο Εθνικό Μουσείο της Νιγηρίας στην πρωτεύουσα  Niamey.  Αντικαταστάθηκε από ένα απλό μεταλλικό γλυπτό σε σχήμα δέντρου, στη θέση της γηραιάς ακακίας.

Αλάτι στην αγορά.
Στο βιβλίο του "L' épopée du Ténéré" ο γάλλος εθνολόγος και εξερευνητής Henri Lhote, περιέγραψε δύο ταξίδια του στο δέντρο Ténéré. Η πρώτη επίσκεψή του ήταν το 1934 επ' ευκαιρία του πρώτου αυτοκινήτου που πέρασε από το Djanet και το Αγαδίρ. 
Περιγράφει το δέντρο ως: "Μια ακακία με έναν άρρωστο κορμό.  Εντούτοις  το δέντρο έχει συμπαθητικά πράσινα φύλλα και κάποια κίτρινα λουλούδια". Το επισκέφτηκε πάλι είκοσι πέντε χρόνια αργότερα, στις 26 Νοεμβρίου 1959 με την αποστολή berliet-Ténéré, αλλά διαπίστωσε ότι ήταν άσχημα κατεστραμμένο αφότου είχε συγκρουστεί με ένα όχημα:
"Πριν, αυτό το δέντρο ήταν πράσινο και με λουλούδια, τώρα είναι ένα άχρωμο δέντρο αγκαθιών, γυμνό. Δεν μπορώ να το αναγνωρίσω - είχε δύο πολύ ευδιάκριτους κορμούς. Τώρα υπάρχει μόνο ένας, με ένα κολόβωμα στην μια πλευρά, πετσοκομένο, έτοιμο να κοπεί ένα μέτρο από το χώμα. 
Τι έχει συμβεί σε αυτό το δυστυχισμένο δέντρο; Απλά, ένα φορτηγό που πήγαινε στη  Bilma το έχει χτυπήσει… αλλά είχε αρκετό χώρο για να το αποφύγει... το ταμπού, το ιερό δέντρο, αυτό που κανένας νομάδας εδώ δεν θα είχε τολμήσει να βλάψει με το χέρι του…αυτό το δέντρο είναι το θύμα ενός μηχανοκίνητου..."



Source:
http://en.wikipedia.org/wiki/Arbre_du_T%C3%A9n%C3%A9r%C3%A9

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Το Σινικό Τείχος


Είναι ένα σύνολο κινεζικών στρατιωτικών οχυρώσεων το οποίο (σύνολο)  κατασκευάστηκε, καταστράφηκε και ξαναχτίστηκε πολλές φορές και σε πολλά μέρη, μεταξύ των 3ου αιώνα π.Χ. και του 17ου αιώνα, για να περιχαρακώσει και να υπερασπιστεί τα βόρεια σύνορα της Κίνας από τις επιδρομές των νομαδικών φυλών, που προέρχονταν από περιοχές οι οποίες σήμερα ανήκουν στη Μογγολία και τη Μαντζουρία.
Είναι το πιο σημαντικό αρχιτεκτονικό οικοδόμημα που κατασκευάστηκε ποτέ από τον άνθρωπο, τόσο σε μήκος, όσο και σε επιφάνεια και σε μάζα.

Από το 1987, το Σινικό Τείχος της Κίνας έχει ανακηρυχτεί Μνημείο Παγκόσμιας
Κληρονομιάς από την UNESCO, με τον αριθμό 438.
Αναφέρεται ως "Μεγάλο Τείχος" μέρος του οποίου χτίστηκε κατά τη διάρκεια της δυναστείας Μινγκ Το μήκος του τείχους διαφέρει ανάλογα με τις πηγές. Σύμφωνα με μια έκθεση το 1990, το συνολικό μήκος των τειχών θα είναι 6 700 χιλιόμετρα. Λόγω του μήκους του, το Σινικό Τείχος στα κινέζικα καλείται «μακρύ τείχος των δέκα χιλιάδων li » ( 万里长城, wan Lǐ Changcheng ), η Li είναι μια παλιά κινεζική μονάδα μήκους και το δέκα χιλιάδες li συμβολίζει το άπειρο για τους Κινέζους.

Το Σινικό Τείχος έχει, σε πολλά σημεία του, 5 έως 17 μ. ύψος, και 5 έως 7 μ. πλάτος. Τον Απρίλιο του 2009, η κινέζικη Κρατική Υπηρεσία Πολιτιστικής Κληρονομιάς, η οποία χρησιμοποίησε την πιο σύγχρονη τεχνολογία μέτρησης, απεφάνθη ότι έχει 8.851,8 χιλιόμετρα μήκος εκ των οποίων τα 6. 259,7 χιλιόμετρα είναι τείχος, τα 359,7 χιλιόμετρα τάφροι και τα 2.232,5 χιλιόμετρα φυσικών εμποδίων όπως βουνά και ποτάμια.

Δορυφορικές μελέτες έχουν δείξει ότι πολλά τμήματα, συνολικού μήκους περίπου 1000 χιλιομέτρων, είναι σήμερα θαμμένα.


Ιστορία

Αν και με τον όρο "Σινικό Τείχος" αναφερόμαστε σήμερα κυρίως για τις οχυρώσεις που κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια της δυναστείας Μινγκ, όμως πολλά τμήματα του τείχους που χτίστηκαν κατά τη διάρκεια προηγούμενων δυναστειών, φέρουν αυτόν τον όρο, τα σύνορα της Κίνας εξελίσσονταν με την πάροδο του χρόνου.

Παραδοσιακά, διαιρούμε την ιστορία της κατασκευής του Σινικού Τείχους σε δύο μέρη:

* 1ο. Πριν από την ενοποίηση της δυναστείας Qin (221 π.Χ..) κατά την περίοδο "Άνοιξη και Φθινόπωρο" (ιστορική περίοδος στην ιστορία της Κίνας) και την περίοδο "Αντιμαχόμενα Βασίλεια" (άλλη ιστορική περίοδος), όταν τα διάφορα κράτη και βασίλεια που διαιρούσαν την Κίνα, κατασκεύαζαν τείχη με τα οποία διαχώριζαν την επικράτειά τους και διασφάλιζαν τα σύνορά τους.
* 2ο. Ξεκινώντας από την ενοποίηση της δυναστείας Qin, όταν ο αυτοκράτορας Shi Huangdi άρχισε να οικοδομεί ένα μεγάλο τοίχο το "δέκα χιλιάδες μίλια σε μήκος" στα βόρεια σύνορα.


Υλικά κατασκευής

Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή του τείχους ήταν τα εκάστοτε διαθέσιμα στην κάθε περιοχή. Κοντά στο Πεκίνο το τείχος κατασκευάστηκε από ασβεστόλιθο. Σε άλλες θέσεις το διαθέσιμο οικοδομικό υλικό ήταν εξορυγμένος γρανίτης ή πυρότουβλο. Όπου βρίσκονταν τέτοια υλικά, αρχικά χτίζονταν δύο παράλληλοι τοίχοι και ο ενδιάμεσος χώρος γέμιζε με αδρανή υλικά. Σε ορισμένες περιοχές τα υλικά κατασκευής συγκολλούνταν με ένα κολλώδες μείγμα ρυζιού και ασπραδιού αυγών. Στις ακραίες δυτικές θέσεις, σε περιοχές γεμάτες ερήμους και ανεπαρκή οικοδομικά υλικά, ο τοίχος κατασκευαζόταν από απορρίμματα που τοποθετούνταν ανάμεσα σε κομμάτια ξύλου.


                                                
Το Σινικό τείχος από το διάστημα
Το τείχος από το διάστημα.

Υπάρχει μια από μακρού υφιστάμενη διαφωνία σχετικά με το πόσο ορατό είναι το τείχος από το διάστημα.

Το 1938 ο Χαλιμπάρτον Ρίτσαρντ στο "δεύτερο βιβλίο των θαυμάτων" έγραψε ότι το τείχος είναι το μόνο ανθρώπινο κατασκεύασμα που είναι ορατό από τη Σελήνη. Αυτός ο μύθος έχει διαδοθεί ευρέως, και έχει γίνει ένας από τους γνωστότερους αστικούς μύθους, ενώ μερικές φορές έχει γραφτεί ακόμα και σε σχολικά εγχειρίδια. Στην πραγματικότητα απλά το τείχος είναι ανθρωπίνως αδύνατο να γίνει ορατό με γυμνό οφθαλμό από τόσο μεγάλη απόσταση.

Ωστόσο, από τη χαμηλή τροχιά γύρω από τη Γη, χίλιες φορές πιο κοντά στη Γη από ό,τι στη Σελήνη, το Τείχος μπορεί να είναι ορατό μόνο όμως υπό ευνοϊκές συνθήκες. Άλλωστε, το πλάτος του είναι μόνο λίγα μέτρα, είναι δηλαδή πιο στενό από τους αυτοκινητόδρομους και επιπλέον έχει σχεδόν το ίδιο χρώμα με το έδαφος που το περιβάλλει.
     
Badaling
Τουρισμός

Το Σινικό Τείχος είναι ένα από τα κύρια αξιοθέατα της χώρας.
Οι θέσεις οι πιο πολυσύχναστες για να περάσεις είναι: Badaling, Mutianyu, Simatai, Juyongguan, Xifengkou, Jiayuguan και Shanhaiguan.

Πάπυρος καταγραφής της Ιστορίας της Κίνας


source1
source2


Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Εκπληκτικές γέφυρες


1.-Aiola Island Bridge


Ένα χαριτωμένιο μπαράκι τοποθετημένο επάνω σε ένα ποτάμι!
Το νησί Aiola, που βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο του ποταμού MUR στο Γκρατζ της Αυστρίας, χτίστηκε το 2003, και αμέσως έγινε δημοφιλέστατος πόλος έλξης.
Το "island" δημιουργήθηκε από τον Νεοϋρκέζο καλλιτέχνη Vito Acconci. Επάνω του υπάρχει μια περιοχή ηλιοθεραπείας, ένα μοδάτο bar και μια καφετέρια, εκτός του ότι σας επιτρέπει να διασχίσετε τον ποταμό MUR από τη μια ακτή στην άλλη.

2.- Gateshead Millenium Bridge



Η βραβευμένη με $44 εκατομμύρια Gateshead Millennium Bridge είναι η μοναδική γερτή γέφυρα στον κόσμο.
Τα υδραυλικά έμβολα σε κάθε άκρη της γέφυρας της επιτρέπουν να γείρει τόσο ώστε τα μικρά σκάφη να μπορούν να περάσουν, και είναι αυτή η καινοτόμος τεχνολογία που έκανε τους σχεδιαστές της να κερδίσουν το διάσημο βραβείο Stirling για την αρχιτεκτονική το 2002.
Χάρις στους 19.000 τόνους σκυροδέματος που ρίχτηκαν στα 30 μέτρων βάθους θεμέλια του και αρκετό χάλυβα για να κατασκευαστούν 64 διπλά λεωφορεία, η γέφυρα μπορεί να αντισταθεί σε μια σύγκρουση με ένα σκάφος 4.000 τόνων που κινείται σε 4 κόμβους.

3.- Henderson Waves Bridje




Σε ύψος 36 μέτρων ή 12 ορόφων από το δρόμο, είναι η υψηλότερη για τους πεζούς γέφυρα στη Σιγκαπούρη. Η γέφυρα 300 μέτρων  μήκους συνδέει τα πάρκα στο Mount Faber και το Telok Blangah Hill. 
Η γέφυρα με μια μοναδική κυματοειδή φόρμα αποτελείται από επτά κυματιστές καμπυλωμένες χαλύβδινες «νευρώσεις» που εναλλάσσονται διαδοχικά πάνω και κάτω από το επίπεδο της γέφυρας.
Οι καμπυλωμένες "νευρώσεις" σχηματίζουν κόγχες που λειτουργούν ως καταφύγια-απόμερες γωνιές με καθίσματα στο εσωτερικό, αλλά μπορούν και να φιλοξενήσουν μεγάλο αριθμό ατόμων κατά τη διάρκεια δημόσιων εκδηλώσεων.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορεί κανείς να απολαύσει τη θέα του λιμανιού ενώ στέκεται στη 12όροφη γέφυρα. Τη νύχτα οι κυμματωειδείς καμπύλες φωτίζονται με ελκυστικά φωτάκια LED από τις 19:00 έως τις 2:00 π.μ.   καθημερινά, δίνοντας στη γέφυρα μια φωτισμένη λάμψη και προσφέροντας μια όμορφη νυχτερινή γραφική θέα της πόλης.


4.- The Malaysia Sky Bridge


Δεν είναι μια γέφυρα στον ουρανό, αλλά πάντως όχι πολύ μακριά από αυτή την ιδέα! Η Langkawi sky-bridge στη Μαλαισία αιωρείται σε 700 μέτρα επάνω από τη στάθμη της θάλασσας, εκτείνεται 125 μέσα από τα βουνά, και προσφέρει μια καταπληκτική θέα της Andaman Sea και του Thailand’s Tarutao Island.
Αυτό που την κάνει ξεχωριστή είναι οι κούρμπες της, οι οποίες παρέχουν διαφορετικές προοπτικές του τοπίου.
Αυτή εδώ είναι μια από τις πιο θεαματικές γέφυρες στον κόσμο που προσφέρει αρκετή δόση αδρεναλίνης σε αυτόν που τη διασχίζει.

5.- Ponte Vecchio


Αυτήν, τουλάχιστον, την έχω δει!

Αυτή η γέφυρα είναι η παλαιότερη και η διασημότερη του είδους της. 
Η Ponte Vecchio στη Φλωρεντία είναι ένα από τα διασημότερα τουριστικά σημεία. Η συγκεκριμένη γέφυρα θεωρείται ότι είναι η παλαιότερη εξ ολοκλήρου πετρόχτιστη, τμηματικά μονότοξη, αψιδωτή γέφυρα στην Ευρώπη.
Αρχικά χτίστηκε μόνο από ξύλο το οποίο καταστράφηκε από τις πλημμύρες του 1333 και δώδεκα χρόνια αργότερα επανοικοδομήθηκε χρησιμοποιώντας πέτρα. 
Είναι διάσημη για τα καταστήματα της που στεγάζονται έμποροι από την εποχή του Μεσαίωνα ως τις μέρες μας.

6.- Bridge to Nowhere



Μια γέφυρα για το πουθενά στον Atlantic Road της Νορβηγίας. Το γεγονός 
ότι ο Atlantic Road της Νορβηγίας ψηφίστηκε ως η νορβηγική κατασκευή του
αιώνα το 2005, λίγο πολύ τα λέει όλα για αυτήν τη θαυμάσια ενσωμάτωση 
της σύγχρονης τεχνολογίας με τη μεγαλοπρέπεια της φύσης. 
Ο δρόμος μοιάζει ζωγραφισμένος με  πινέλο στον καμβά της φύσης και η θέα που προσφέρεται στη διαδρομή του  είναι τόσο μοναδική και συναρπαστική! 
Η καλύτερη στιγμή για μια βόλτα είναι όταν μια ήπια καταιγίδα χτυπήσει 
τον ωκεανό. Κατά ειρωνικό τρόπο δηλαδή, όταν ο ωκεανός κάτω από το 
δρόμο βρίσκεται στα χειρότερά του.



source