Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ

Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
1.
 Ένα από τα ομοιόμορφα σπίτια σε κάποιο δεντρόφυτο δρόμο.
    Νωρίτερα το σπίτι αντηχούσε από τις παιδικές κραυγές και τις φωνές των ενηλίκων, αλλά από τη στιγμή που και η τελευταία ένοικος έφυγε (με το σακίδιό της)  πριν από λίγες ώρες, το σπίτι αφέθηκε να απολαύσει μόνο του το πρωινό.
    Ο ήλιος έχει ανέβει πάνω από τα αετώματα των απέναντι κτιρίων και από τα παράθυρα του ισογείου έχει πλημμυρίσει το χώρο χρωματίζοντας τους εσωτερικούς τοίχους κίτρινους -στην απόχρωση του βουτύρου-, ενώ ταυτόχρονα ζεσταίνει την πρόσοψη από κοκκώδη κόκκινα τούβλα. Κόκκοι σκόνης κινούνται στις ακτίνες του ήλιου, λες και υπακούουν στους ρυθμούς κάποιου σιωπηλού βαλς. Από το διάδρομο ακούγεται διακριτικά το βουητό των αυτοκινήτων που κινούνται βιαστικά λίγα τετράγωνα παρακάτω. Κάθε τόσο η θυρίδα του γραμματοκιβωτίου ανοίγει απότομα προκειμένου να δεχτεί κάποιο θλιβερό φυλλάδιο.
    Το σπίτι δείχνει να απολαμβάνει τη μοναξιά. Ανασυντάσσεται μετά τη νύχτα, καθαρίζοντας τους σωλήνες και τεντώνοντας τους αρμούς του. Τούτο το αξιοπρεπές και σκληραγωγημένο πλάσμα, με τις χάλκινες αρτηρίες και τα ξύλινα πόδια φωλιασμένα σ΄ένα στρώμα αργίλου,  έχει υπομείνει πολλά: μπάλες να αναπηδάνε στους πλαϊνούς τοίχους που βλέπουν στον κήπο, πόρτες να κλείνουν με πάταγο λόγω θυμού, κατακόρυφους στους τοίχους του διαδρόμου, το βάρος και τους αναστεναγμούς ηλεκτρικών συσκευών  καθώς και τις εξερευνήσεις αδέξιων υδραυλικών στα σπλάχνα του. Αποτελεί καταφύγιο για μια τετραμελή οικογένεια, παρέα με μια αποικία μυρμηγκιών γύρω από τα θεμέλια και, κατά τη διάρκεια της άνοιξης, για οικογένειες κοκκινολαίμηδων στην καπνοδόχο. Επιπλέον προσφέρει στήριγμα σε μια ευπαθή (ή απλώς νωθρή) μοσχομπιζελιά που ακουμπά στον τοίχο του κήπου και ενδίδει στο εφήμερο φλερτ ενός σμήνους μελισσών.


    Το σπίτι έχει εξελιχθεί σε πεπειραμένο μάρτυρα. Έχει υπάρξει συνεργός σε πρώιμεςαποπλανήσεις, έχει παρακολουθήσει τη μελέτη των μαθημάτων για το σχολείο, έχει δει φασκιωμένα μωρά αμέσως μετά την άφιξή τους από το μαιευτήριο, έχει εκπλαγεί μέσα στη νύχτα από ψιθυριστές
εξομολογήσεις στην κουζίνα. Έχει εμπειρία από χειμωνιάτικες νύχτες, όταν τα παράθυρά του ήταν παγωμένα σαν σακούλες από κατεψυγμένο αρακά, και σούρουπα στην καρδιά του καλοκαιριού, όταν οι τούβλινοι τοίχοι του είχαν τη ζεστασιά φρεσκοψημένου ψωμιού.

    Έχει προσφέρει όχι μόνο φυσικό αλλά και ψυχολογικό καταφύγιο. Έχει υπάρξει φύλακας μιας ταυτότητας. Στην πάροδο των χρόνων, όταν οι ιδιοκτήτες του επιστρέφουν ύστερα από περιόδους απουσίας, κοιτούν τριγύρω και θυμούνται ποιοι είναι. Οι λιθόστρωτες πλάκες στο ισόγειο αποπνέουν γαλήνη και παλιά χάρη, ενώ η συμμετρία στα ντουλάπια της κουζίνας αποτελεί πρότυπο ακλόνητης τάξης και πειθαρχίας. Το γυαλιστερό τραπεζομάντιλο με τις μεγάλες σταμπωτές νεραγκούλες στο τραπέζι της κουζίνας  υποδηλώνει μια έκρηξη ευθυμίας που έρχεται σε έντονη αντίθεση με τον παρακείμενο τραχύ τσιμεντένιο τοίχο. Κατά μήκος της σκάλας, μικροί πίνακες νεκρής φύσης που απεικονίζουν αυγά και λεμόνια εστιάζουν την προσοχή στην περιπλοκή και στην
ομορφιά των καθημερινών πραγμάτων. Στη μαρκίζα κάτω από το παράθυρο, ένα γυάλινο βάζο με βιολέτες βοηθάει στην αντίσταση κατά της θλίψης. Στο επάνω πάτωμα, ένα στενόμακρο άδειο δωμάτιο δίνει χώρο στη δημιουργία αναζωογονητικών σκέψεων, με το φεγγίτη του να ανοίγεται προς ανυπόμονα σύννεφα που μεταναστεύουν γρήγορα επάνω από γερανούς και καπνοδόχους.

    Μολονότι το σπίτι αυτό ίσως δεν προσφέρει λύσεις σε πολλά από τα προβλήματα των κατοίκων του, τα δωμάτια του προσδίδουν μια ευτυχία στην οποία η αρχιτεκτονική έχει συμβάλλει με τρόπο ξεχωριστό.
___________________

Το κείμενο αυτό είναι ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Alain De Botton
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ

http://www.alaindebotton.com/

Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΙΙΙ


Ήρα και Προμηθέας

Έως αυτή τη στιγμή γυναίκες δεν έχουν εμφανιστεί στη γη. Ο Ζευς ζήτησε από τον Ήφαιστο (αδέλφια του ήταν οι Ιαπετίδες Άτλας, Επιμηθέας και Μενοίτιος) να δημιουργήσει μια γυναίκα γλυκιά και γοητευτική, την Πανδώρα.
Οι θεοί της έδωσαν ένα κουτί, μέσα στο οποίο έχουν όλοι βάλει κάτι βλαβερό, και της ζήτησαν να μην το ανοίξει. Έπειτα παντρεύτηκε εκείνον τον Επιμηθέα παρά τις προειδοποιήσεις του Προμηθέα. Βέβαια, η Πανδώρα το κουτί το άνοιξε και έτσι απλώθηκαν στη γη όλα τα κακά του κόσμου και ο Προμηθέας δέθηκε στον Καύκασο να ταϊζει τον αετό...


Αυτός λοιπόν είναι ο πρώτος σημαντικός μύθος τον οποίο όπως είπαμε δεν πρέπει να συνδυάζουμε με τη θρησκευτική ζωή. Ο μύθος αυτός αποτελεί κατά κάποιο τρόπο την έκφραση της προσπάθειας του ανθρώπου να κατανοήσει και να ερμηνεύσει αυτά που συμβαίνουν γύρω του. Οι άλλο μύθοι, ωστόσο, δεν έχουν ανάλογες προεκτάσεις.


Source: Anne Marie Buttin
Wikipedia.org


Απόσπασμα από τη «Μυθολογία» του Νίκου Τσιφόρου.

Από το χάος ξεπηδήσαμε κι έμεινε κατάλοιπο να μας παιδεύει μέχρι να ξαναγίνει χάος...Ένα πράγμα που πρέπει να 'ναι σκοτεινό, πηχτό ή νερουλό, μυστηριακό και άγνωστο. Άμα μάθουμε τι είναι, θα γίνουμε το ένα μας με το Θεό. Καλά και δεν το μαθαίνουμε. Ο Ησίοδος λέει ότι ήτανε ο Χώρος. Τρομάρα να του 'ρθει και του Ησίοδου, αλλά αφού το λέει, το λέμε. Κι ο Χώρος αυτός είχε μέσα του σε σπέρμα όλα όσα αποτελούνε το Σύμπαν. Οι πρόλογοι είναι κομμάτι αχάριστοι, αλλά δεν μπορείς να τους αποφύγεις. Μ' όλη τους την κουταμάρα, είναι βλέπεις κι απαραίτητοι. Να μη λέμε τη Μυθολογία σκέτα σαν παραμύθι, να της δώσουμε και μια μορφή. Μια αλήθεια. Όση αλήθεια μπορείς να βρεις μέσα στο μύθο. Και για να τιμήσουμε τη μνήμη του Ησίοδου, πρέπει να πούμε ότι η μυθολογική θεωρία του δεν ξεφεύγει και πολύ από την επιστημονική εξήγηση της Κοσμογονίας.
Οι θεωρίες του 'Εντιγκτον, του Λεμαίτρ, του Ρόσελ, του Χέρτζμπρουκ, του Μιλν, του Μεντζ, του Λαπλάς (πού να τις πούμε όλες) συγγενεύουν αρκετά με την Κοσμογονία του Ησίοδου. Κι εμείς που κάνουμε μυθολογία, θα ξεφύγουμε από την Επιστήμη.
"Εν αρχή ην το χάος", έτσι το θέλει κι ας λέει ο Όμηρος ότι πρώτος ήταν ο Ωκεανός που είχε παντρευτεί τη Θέτιδα. Ο Όμηρος ήταν ποιητής και ρομαντικός. Ό,τι γουστάρει το λέει. Κι άσε που μπορεί να του δίνανε και το Νόμπελ, έτσι κι έγραφε "μονοκοτυλήδονα"...


Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΙΙ


Ο πιο σπουδαίος ελληνικός μύθος:
Η δημιουργία του κόσμου και του ανθρώπου

Το Χάος έκανε δυο παιδιά, τη Νύχτα και το Έρεβος. Έρεβος, λέγανε οι αρχαίοι ό,τι βρίσκεται κάτω από τα πόδια μας, μέσα στη γη και τόσο μακριά, όσο ο ουρανός από πάνω μας. Από τη Νύχτα και το Θάνατο γεννήθηκαν ο Έρωτας και η Ημέρα.
Η δημιουργία της γης παραμένει αδιευκρίνιστη.


Η Νύχτα


Τα πρώτα ζωντανά πλάσματα ήταν τα παιδιά της γης και του Ουρανού, περίεργα τέρατα, οι Κύκλωπες και κατά κύριο λόγο οι Τιτάνες. Ο πατέρας τους ο Ουρανός, τα μισούσε. Ο Τιτάνας Κρόνος κυβερνούσε το σύμπαν με τη Ρέα, τη σύζυγό του, μέχρι την ημέρα που ο γιος του Δίας, επαναστάτησε εναντίον του. Ο Κρόνος καθώς γνώριζε ότι κάποιο από τα παιδιά του θα τον έριχνε από το θρόνο, υποχρέωνε τη γυναίκα του Ρέα, να του παραδίδει τα νεογέννητά της, τα οποία, έπειτα, καταβρόχθιζε.
Όταν γεννήθηκε ο Δίας, όμως, η Ρέα, αντί για το νεογέννητο, έδωσε στον Κρόνο μια πέτρα τυλιγμένη στα σπάργανα, την οποία αυτός κατάπιε στη συνέχεια. Όταν ο Δίας μεγάλωσε, εξανάγκασε τον πατέρα του να βγάλει από την κοιλιά του την πέτρα και τα πέντε πρώτα παιδιά που είχε καταπιεί. Η πέτρα τοποθετήθηκε στους Δελφούς. Ο πόλεμος μεταξύ του Κρόνου και των παιδιών του ήταν φοβερός` μπορεί κανείς να δει την αναπαράσταση του στη δωρική ζωφόρο του Παρθενώνα. Οι τιτάνες νικήθηκαν και ο Δίας τους τιμώρησε χωρίς έλεος. Ο Άτλας για παράδειγμα καταδικάστηκε να σηκώνει τη γη στους ώμους του. Έμεινε στον Δία να ξεφορτωθεί τον Τυφώνα και τους Γίγαντες.


Ο Έρως


Μέχρι το σημείο αυτό, δεν είχε εμφανιστεί κανένα ανθρώπινο ον. Ένας από τους Τιτάνες, που από την αρχή της διαμάχης είχε πάρει το μέρος του Δία, ανέλαβε να δημιουργήσει τον άνθρωπο. Αυτός ήταν ο Προμηθέας, ο οποίος συνοδευόταν από τον αδελφό του Επιμηθέα, ένα άμυαλο ον, που έδωσε όλα τα δώρα στα ζώα και δεν άφησε τίποτα για τους ανθρώπους. Τότε ζήτησε τη βοήθεια του Προμηθέα, ο οποίος αρχικά έδωσε στους ανθρώπους την ικανότητα να στέκονται όρθιοι. Έπειτα έκλεψε από το άρμα του Ήλιου τη φωτιά, την οποία έδωσε στους ανθρώπους μ΄ έναν πυρσό.
                       
Συνεχίζεται

Source: Anne Marie Buttin
Wikipedia.org




Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Η αρχαία Ελλάδα,μεταξύ του 700 & 600 π.Χ.

Δεν είναι εύκολο να κατανοήσει κάποιος πως ένας λαός με σκέψη ορθολογιστική, όπως ήταν οι Έλληνες, επινόησε τόσο εξωπραγματικές ιστορίες και έφτασε να τις πιστέψει. Ουσιαστικά η μυθολογία είναι το ακριβώς αντίθετο της λογικής, του λόγου.
Για να μπορέσουμε να το εξηγήσουμε, πρέπει πρώτα να αποδεσμεύσουμε τη θρησκεία από τη μυθολογία. Αν κάποιοι μύθοι προσπαθούν να εξηγήσουν κάποια φυσικά φαινόμενα που συνδέονται με μια θεότητα (π.χ. η λατρεία της Δήμητρας συνδέεται με το φυτικό κύκλο της αναγέννησης της φύσης), ωστόσο δεν μπορούμε να επεκτείνουμε τη σχέση αυτή με το σύνολο της μυθολογίας. Πρέπει πρώτα απ΄όλα να κατανοήσουμε ότι η ιεροτελεστία προηγούνταν του μύθου. Μπροστά σε ένα τελετουργικό αρχαίο και δυσνόητο, συνέθεσαν την ιστορία του θεού, τον τοποθέτησαν μέσα στο χωροχρόνο, του έδωσαν ποικίλα επίθετα, ανάλογα με τις ιδιότητες που εμφανίζει. Έπρεπε να βρεθούν εικόνες εύληπτες για το μέσο άνθρωπο, με τις οποίες να μπορέσει να ταυτιστεί. Η μυθολογία αναπτύχθηκε σε συνάρτηση με δυο άλλες αρχές της ελληνικής θρησκείας, τον πολυθεϊσμό και τον ανθρωπομορφισμό.

Δελφοί

Η ανάγνωση των μύθων δεν ήταν απλώς ψυχαγωγία. Πολλές θεωρίες που αναπτύχθηκαν με τον καιρό είχαν ξεκινήσει από τους μύθους. Ωστόσο θα χρειαζόταν πολύς χρόνος και θα ήταν ιδιαίτερα σύνθετο αν επιχειρούσαμε να τις αναλύσουμε. Μπορούμε μόνο να επισημάνουμε τις πιο πρόσφατες. Ο G. Dumézil διατύπωσε την άποψη ότι η κοινωνική οργάνωση, σύμφωνα με τις τρεις βασικές λειτουργίες των ινδοευρωπαϊκών λαών, εθνική κυριαρχία, πόλεμος και οικονομική παραγωγή, αντικατοπτρίζονται στη θρησκεία. Και όμως, κι ο ίδιος συμπέρανε ότι η θεωρία αυτή είναι αρκετά δύσκολο να αποδειχθεί σε σχέση με την ελληνική θρησκεία.
Οι σύγχρονοι ψυχολόγοι βλέπουν στους μύθους ένα μέσο για να έρθουν στο φως οι εσωτερικές πνευματικές διεργασίες και το υποσυνείδητο του ανθρώπου.
Πρέπει να προσθέσουμε ότι κάποιοι μύθοι επέτρεψαν στους Έλληνες πολίτες να μάθουν και να διεκδικήσουν το απώτερο παρελθόν της οικογένειας και των θεσμών τους. Όλοι οι αστικοί οργανισμοί έχουν κάποια ιστορία που τονίζει το παρελθόν και την αξία τους.
Όπως αναφέρει ο P. Grimal (La religion grecque): «Ο Ελληνισμός προσέφερε θεμελιώδες έργο για την πρόοδο της ανθρώπινης σκέψης. Χάρη στη μυθολογία, το ιερό στοιχείο σταμάτησε να είναι τρομακτικό και ένα σκοτεινό μέρος της ψυχής άνοιξε τις πύλες του στη σκέψη».


Ο ΗσίοδοςΟ Όμηρος

Μπορεί ο Όμηρος και ο Ησίοδος να δημιούργησαν την γενεαλογία των θεών, όμως το έργο τους δεν θεωρούνταν σε καμιά περίπτωση ιερό. Κάθε άνθρωπος είχε το δικαίωμα να μην πιστεύει, αρκεί να μη δρούσε ενάντια στις ιερουργίες και τις τελετές. Η πίστη του πληθυσμού είχε συγχωνευτεί με την ιεροτελεστία. Οι ιερουργίες δεν αμφισβητήθηκαν ποτέ και διατηρηθήκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα.


Συνεχίζεται

Source: Anne Marie Buttin
Marie Delcourt
Wikipedia.org

Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Gare de l'Est


Στις 4 Οκτωβρίου του 1883 ο σταθμός Gare de l'Est του Παρισιού είδε την πρώτη αναχώρηση του Οριάν εξπρές για την Κωνσταντινούπολη.

Διαφήμιση εποχής

Ο σταθμός αυτός-ένας από τους έξι μεγάλους σταθμούς του Παρισιού- άνοιξε το 1850 από την Εταιρεία Των Παρισινών Σιδηροδρόμων, για να εξυπηρετεί τη γραμμή Παρίσι-Στρασβούργο.
Αρχιτέκτονάς του ήταν ο François-Alexandre Duquesney.


Ανακαινίσεις στο σταθμό έγιναν το 1885 και το 1900. Το 1931 είχε διπλασιαστεί σε μέγεθος με την προσθήκη καινούριου συμμετρικού τμήματος στον υπάρχοντα σταθμό, για να πάρει την τελική μορφή που γνωρίζουμε σήμερα. Αυτή η μετατροπή άλλαξε σημαντικά τη μορφή της γύρω γειτονιάς και από τις πλατφόρμες του περνάνε 34 εκατομμύρια ταξιδιώτες, το χρόνο!


Ο Gare de l'Est είναι το τέρμα μιας στρατηγικής σιδηροδρομικού δικτύου το οποίο επεκτείνεται προς το ανατολικό τμήμα της Γαλλίας και είδε μεγάλες κινητοποιήσεις των γαλλικών στρατευμάτων, κυρίως το 1914, κατά την έναρξη του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου.
Στην αίθουσα της κύριας γραμμής, μια μνημειακή ζωγραφική (60μ2) από τον Alfred Herter, Αμερικανό ζωγράφο, εις μνήμην του γιου του που σκοτώθηκε σ΄αυτόν τον πόλεμο και η οποία χρονολογείται από το 1926, απεικονίζει την αναχώρηση αυτών των στρατιωτών για το Δυτικό Μέτωπο του πολέμου.

Μια αφίσα του Albert Herter για τον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό.


source: http://wikipedia.org/

Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Falkirk Wheel - Ο μεταλλικός Γολιάθ


Ένα θαύμα της μηχανικής έχει γίνει τουριστικός πόλος έλξης.
Πρόκειται για το Falkirk Wheel, ένας ανελκυστήρας περιστρεφόμενος για πλεούμενα, στην Κεντρική Σκωτία, το οποίο κατασκευάστηκε για να ενώσει δυο κανάλια το Forth and Clyde με το Union Canal, και τα οποία είχαν μεταξύ τους 35μ. (115ft) υψομετρική διαφορά.


Ένα είδος πλωτής διώρυγας τύπου Παναμά λοιπόν, αλλά σε πιο σύγχρονή, περιστρεφόμενη και φουτουριστική μορφή.
Ο μοναδικός στον κόσμο περιστρεφόμενος ανελκυστήρας, ένα αριστούργημα της εφαρμοσμένης μηχανικής, θεωρείται ορόσημο για τη Σκωτία.
Έχει εμπνευσθεί από τη μορφή του Κελτικού διπλού πέλεκυ.


Δυο διαμετρικά αντίθετες δεξαμενές γεμάτες νερό είναι τοποθετημένες στα άκρα των βραχιόνων. Αυτές οι λεκάνες ζυγίζουν πάντα το ίδιο, χάρη στην αρχή του θεωρήματος του Αρχιμήδη. Μπαίνοντας ένα καραβάκι μέσα σ΄αυτές, εκτοπίζει το βάρος του σε νερό, το οποίο ζυγίζει ακριβώς το ίδιο με το πλεούμενο. Αυτό κρατά το τιμόνι ισορροπημένο και έτσι παρά την τεράστια μάζα του, περιστρέφεται 180 μοίρες σε 5 ½ λεπτά, με ελάχιστη ηλεκτρική ενέργεια.


Το τουριστικό ταξίδι αρχίζει στην κάτω λεκάνη έξω από το κέντρο επισκεπτών, ανεβαίνοντας σε μια από τις ειδικά σχεδιασμένες βάρκες, οι ρόδες ανυψώνονται μέχρι το επάνω κανάλι. Η ανάβαση κατά μήκος του επάνω καναλιού, διαρκεί 15 λεπτά, τα οποία σου επιτρέπουν να θαυμάσεις, από αυτό το ύψος, το τοπίο.


Μόλις ανυψωθεί, η βάρκα πλέει ομαλά από τη ρόδα επάνω στο Union Canal. Αυτό περνά κατά μήκος του Υδραγωγείου, μέσω μιας σήραγγας 180 μ. και κάτω από το τοίχος του Αντωνίνου. Η βάρκα θα επιστρέψει έπειτα, για μια αβίαστη κάθοδο πέρα από το κέντρο επισκεπτών και ακίνδυνα πίσω στη λεκάνη μετά από έναν τόσο ευχάριστο περίπατο.



Ο τροχός Falkirk εγκαινιάστηκε στις 24 Μαΐου 2002, από τη βασίλισσα Ελισάβετ ΙΙ, στον εορτασμό του χρυσού Ιωβηλαίου της, για να ενώσει τη Γλασκόβη με το Εδιμβούργο.


source 1
source 2

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Imperial College London

Μια από τις εισόδους. Αυτή του Business School.

To Imperial College του Λονδίνου (Aυτοκρατορικό Kολλέγιο της Eπιστήμης, της Tεχνολογίας και της Iατρικής, όπως επίσημα δίνεται στο Βασιλικό Καταστατικό Χάρτη του), είναι ένα Βρετανικό Πανεπιστήμιο στο Λονδίνο, το οποίο εστιάζει πρώτιστα στην Επιστήμη, την Εφαρμοσμένη Μηχανική, την Ιατρική και την Επιχείρηση.


To Imperial τοποθετείται τακτικά, ανάμεσα στα τρία κορυφαία Πανεπιστήμια, από το Times National University League, μαζί με την Οξφόρδη και το Καίμπριτζ.
Το 2008, ήταν τοποθετημένο στα 5 πρώτα, συνολικά στον κόσμο, από το THES - QS World University Rankings, στις ταξινομήσεις των Πανεπιστημίων παγκοσμίως, και 27ο στον κόσμο με την Ακαδημαϊκή ταξινόμηση της Shanghai Jiao Tong Academic ranking of world Universities.


Το Imperial University είναι το πρώτο (και από το 2009, το μόνο) Πανεπιστήμιο στη Μεγάλη Βρετανία το οποίο χρησιμοποίησε το βαθμό A* (Α με αστερίσκο) στο βαθμό Α στα τμήματα Υπολογιστών και Ηλεκτρικής και Ηλεκτρονικής Εφαρμοσμένης Μηχανικής και το οποίο απαιτεί τώρα, A*AA για την αποδοχή των υποψηφίων σπουδαστών του για το 2010.


Η κύρια πανεπιστημιούπολη βρίσκεται στο νότιο Kensington, στο κεντρικό Λονδίνο, στο όριο μεταξύ του βασιλικού δήμου Kensington and Chelsea και του Westminster και με τη κεντρική είσοδό της στην Exhibition Road.

Η εσωτερική αυλή με το deck.

Οπτικό κατάστημα μέσα στο χώρο του Πανεπιστημίου.

Ένα από τα εστιατόρια.

Στις 8 Ιουλίου του 2007, γιόρτασε τα 100ά του γενέθλια.


Στο κτιριάκι αυτό στεγάζεται η αστυνομία του Πανεπιστημίου. Μέσα στο χώρο του Πανεπιστημίου.



Τους χώρους τους βλέπετε τελείως άδειους, γιατί  η φωτογράφιση έγινε την ημέρα των Χριστουγέννων. Σε άλλες στιγμές, ο χώρος σφύζει από ζωή.
Για να πας από τον ένα χώρο στον άλλον ή σε αίθουσα διδασκαλίας και αμφιθέατρο, χρησιμοποιείται ηλεκτρονική κάρτα για το άνοιγμα των θυρών και με την οποία είναι εφοδιασμένος κάθε φοιτητής.
*Οποιαδήποτε ομοιότης(;) με ΑΕΙ της ημεδαπής, είναι τυχαία.
**Update:
http://extras.timesonline.co.uk/tol_gug/gooduniversityguide.php



source: www.wikipedia.org
Ο δικτυακός τόπος του:  http://www3.imperial.ac.uk/